Повнометражний документальнй фільм «Ми, наші улюбленці та війна» режисера Антона Птушкіна за перший вікенд у прокаті зібрав 2,3 млн грн. Це більше, ніж найкасовіший український документальний фільм «20 днів у Маріуполі» заробив за 16 вікендів. Про це Forbes розповіла СЕО дистриб’юторської компанії Green Light Films Вероніка Ясінська.
Із 4 по 7 квітня стрічку переглянули близько 13 440 глядачів. Фільм став першим українським релізом дистриб’юторської компанії Green Light Films.
Стрічка створена в рамках україно-канадської копродукції (Все Сам і Yap Films), є режисерським дебютом відомого українського блогера й мандрівника Антона Птушкіна. Офіційна прем’єра відбулася на кінофестивалі середньометражного глядацького кіно Doc Kyiv Fest 28 березня. Робота над проєктом тривала півтора року. «Цей фільм взагалі відрізняється від всього, що я робив раніше – тут не буде красивих ландшафтів, прольотів на дроні (бо всі дрони самі знаєте де), чи чогось такого. Цей фільм – спроба показати події в Україні під іншим кутом: через відносини людей та тварин, що стали як свідками, так інколи і жертвами цієї війни», – коментує режисер. За словами Антона Птушкіна, все, що він зняв, спочатку орієнтувалося на західну аудиторію, але потім він зрозумів, що це буде цікавим і зрозумілим саме українцям.
«Ми, наші улюбленці та війна» висвітлює історії людей та їхніх домашніх улюбленців на тлі російського вторгнення в Україну 2022 року. Збройна агресія Росії призвела до того, що багатьом людям довелося виїжджати зі своїх домівок у міста, на території яких не ведуться бойові дії. Рятуючись від війни, люди також рятували життя тварин, серед яких представлені: коти, собаки, ведмеді, леви, хамелеони, лемури, а також відомі тварини, такі як пес Патрон і кіт Шафа. Окрім українців у фільмі присутні громадяни інших країн, які також брали участь у цьому.