Імпровізатор

Культура: новини, враження, інтерв'ю

* Новини Музика

Старий хіт на новий лад: «Зеленеє жито» «жнуть» KOLABA, Наталка Карпа і блогерка Аліна Жук

Українська народна музика виходить за межі звичного та стає віртуальною реальністю для молодого покоління. Нове життя у відому українську пісню «Зеленеє жито» вдихнуло несподіване тріо: проєкт KOLABA, співачка Наталка Карпа і блогерка Аліна Жук.

Культурний код нації – це не тільки минуле, але й майбутнє, яке може змінюватися та пристосовуватися до сучасних вимог.

– Створивши унікальний проєкт, ми поєднали відомі мотиви народних пісень з передовими технологіями віртуальної реальності, – кажуть у проєкті KOLABA. – Тепер слухачі матимуть змогу стати частинкою величного культурного спадку та відчують енергію справжньої української атмосфери. Ми – не лише творці, а й ланцюжок між минулим та сучасним. Наша місія – показати, що українська музика завжди знаходить спосіб проникати у серця та залишатися актуальною.

У свою чергу, співачка, заслужена артистка України Наталка Карпа нагадує, що популярною народну пісню «Зеленеє жито» свого часу зробила народна артистка України Оксана Білозір.

–  Я як виконавиця народного хіта «А калина не верба» як ніхто інший знаю, що українську народну пісню варто популяризувати для молодого покоління, – додає Наталка Карпа. – «Зеленеє жито» ми вибирали одностайно з багатьох інших композицій. Було дуже цікаво попрацювати в колаборації із музичним проєктом KOLABA та блогеркою з Волині Аліною Жук, яка співає.   

Аліна Жук входить у список найефективніших блогерів України, її треки набирають мільйони прослуховувань в мережі та очолюють чарти радіостанцій. Вона стрімко набирає обертів в шоу-бізнесі після презентації пісні «Волошковий цвіт».

Так проєкт KOLABA продовжує давати нове життя українським шлягерам. Новинку «Зеленеє жито» дует львів’янина Андрія Павлеси та полтавчанина Владислава Крипака випустив услід за недавніми успішними колабораціями з Іво Бобулом («А липи цвітуть»), Оксаною Білозір («Горобина ніч») та Павлом Зібровим («Хрещатик»), кожна з яких має мільйони прослуховувань.