Імпровізатор

Культура: новини, враження, інтерв'ю

* Новини Кіно

Тизер нового сезону «Світу навиворіт. Україна» зроблений з використанням штучного інтелекту

Проєкт «Світ навиворіт» став одним з перших на центральних телеканалах України, у яких для створення відеоряду використовувався штучний інтелект.

Дмитро Комаров розповів, що новітні технології допомогли створити тизер «Світу навиворіт. Україна», прем’єра якого відбулася сьогодні о 20:30 на 1+1 Україна.

«Ми йдемо в ногу з часом і робимо все, щоб показати глядачеві найкраще, сучасне і високотехнологічне. Здивувати. У цьому році весь світ обговорює штучний інтелект. І ми не могли пройти повз і не спробувати, як він може бути задіяний у телевиробництві. Для створення перших 30-40 секунд тизеру ми використали технології на основі штучного інтелекту. Ці 30 секунд ми генерували дуже довго, і вийшло далеко не з першої спроби. І навіть не з десятої», – розповів автор проєкту.

В основу тизеру лягла ідея створити альтернативні реальності за вікном Дмитра Комарова, відсилаючи глядача до тих моментів в минулому, коли журналіст і автор проєкту вирушав в нову експедицію в далекі країни. Ранковий Київ перетворюється на високогір’я Гімалаїв у Китаї, колоритні міста Мексики, непрохідні джунглі Бразилії – ці фрейми створенні за допомогою технологій на основі штучного інтелекту.

“Це був цікавий досвід. Кадри, які запропонував нам штучний інтелект, яскраві, але більше нагадують мультфільм. І я вкотре переконався, що жоден штучний інтелект ніколи не замінить живе спілкування, емоції та подорожі», – сказав Дмитро Комаров.

У тизері ці кадри змінюють один одного та підсилюють відчуття очікування пригоди, яке кожен мандрівник відчуває, вирушаючи в подорож. Але цього разу у фокусі Світу навиворіт – не життя в далеких екзотичних країнах, а сьогодення України.

 

Посмотреть эту публикацию в Instagram

 

Публикация от Дмитрий Комаров (@komarovmir)