У житті рідко можна зустріти таких відчайдушних борців за справедливість, як Антуан Серда – головний герой поліцейської драми «Бастіон 36».
Бажання стати сильнішим за зло та розквитатися з ним зародилося в нього ще в дитинстві, коли він бачив, як батько знущався з матері. Він загартував себе настільки, що смертельна небезпека стає просто черговим бар’єром, через який треба перестрибнути. Він іде до мети, незважаючи ні на що.
Антуан настільки ненавидить злочинців, що готовий пожертвувати своїм особистим життям і взагалі життям для відновлення справедливості та покарання моральних виродків. Він б’ється з ними не тільки на роботі, а й у свій вільний час – голими руками, не на життя, а на смерть. Його мало хто розуміє, на роботі карають і намагаються вивести з гри. Але це неможливо. Тим більше коли один за одним гинуть його колеги, та розкриваються несподівані факти.
Фільм важкий і кривавий, але, на мій погляд, харизматичність головного героя, його цілеспрямованість, відчайдушне бажання домогтися свого, віра в перемогу якось заворожують. Навряд чи мені захочеться переглянути фільм ще раз. Хоча насправді він дуже глибокий, і я не шкодую, що подивилася. Можливо, якби він був не настільки затягнутим (тривалість – 2 години), посмак був би іншим.
Наталія Кряж
Цікаві факти:
Антуана Серду грає онук Жана-Поля Бельмондо – Віктор Бельмондо.
Режисер фільму Олів’є Маршаль – колишній поліцейський.
Ця поліцейська драма є адаптацією роману «Реквієм Флікса» Мішеля Туршера, лауреата Гран-прі VSD за детективну фантастику 2013 року.
В інтерв’ю для тижневика Télé-Loisirs Олів’є Маршаль розповів, що зйомки у французькій столиці залишили у нього гіркий осад: «Я щойно відпрацював 13 тижнів у Парижі, і це було пекло. Агресія, бруд, насильство людей, цинізм… На нас нападали, кидалися… У Парижі стало неможливо, це повністю дегуманізоване місто. Ніколи в житті я більше не зніматиму в Парижі».