Навіть у найстрашніші часи ми прагнемо вірити в дива. І після майже двох років великої війни українці чекають на Новорічних свят. Вже сьогодні Новий канал принесе атмосферу Різдва в кожну українську оселю. З 1 грудня мовник «переодягнувся» в зимове та презентував святкові ID-ролики в тематиці вертепу.
– Зараз дуже хочеться заново відкривати наші традиції, повертатися до джерел. Бо такої різдвяної традиції, як в Україні, немає ні в кого! Тому ми взяли за основу зимових ID-роликів Нового каналу тему вертепу, – розповідає креативна продюсерка відділу промо Валерія Коваленко. – Зрештою в кадрі вийшов дуже вдалий мікс духу свята, автентичних розваг та національних цінностей. А ще – атмосфера вертепу, багато барв, веселі пісні та жарти. Все це так притаманно Новому каналу!
Учасниками святкового вертепу стали зірки Нового каналу. Богдан Шелудяк перевтілився в образ кози, Віталіна Біблів – у Солоху, Роман Міщеряков приміряв роль Янгола, а Назар Задніпровський – чорта. Алекс Якутов та Костянтин Войтенко стали козаками з чубом-оселедцем та закрученими вусами, а Леся Нікітюк, Олена-Крістіна Лебідь, Ірина Гатун та Віктор Андрієнко передали настрій запальних та щирих українців-колядників, які на Різдво приносять радість у кожен дім.
– В ефірі буде кілька 6-секундних роликів зі своїми історіями, – розповідає режисерка Марія Матвеєва. – В одному з них Солоха (Віталіна Біблів) знаходить у мішках чорта (Назара Задніпровського) та янгола (Рому Міщерякова), в іншому дівчина (Олена-Крістіна Лебідь) заграє з козаками (Алексом Якутовим і Костею Войтенком), парубок у ролі кози (Богдан Шелудяк) жартівливо лякає українську красуню (Лесю Нікітюк) та ін. Також є загальний 15-секундний ролик, де всі ці наші групки об’єднуються в одне яскраве українське святкування. Вийшло дуже символічно!
Українські наряди для роликів – це не бутафорія, а унікальне автентичне вбрання ХІХ-ХХ століть з різних регіонів України: Київщини, Черкащини, Івано-Франківщини та Буковини.
– Новий канал прийшов до мене з конкретним запитом: красиво, по-справжньому й без шароварщини, – розповідає власниця колекції вбрань «Нація» Ксенія Малюкова. – Співпраця із зірками стала цікавим досвідом. Напередодні в усіх була обовʼязкова примірка. Людина тільки заходила, а я вже її одягала у своїй голові. Єдине, був момент: старовинне вбрання дуже маленького розміру. Тож у цьому полягала складність: підібрати стрій, щоб він гарно сидів на зірці. На Алекса Якутова підійшла найбільша сорочка в моїй колекції. Вона куплена років три тому, але ще ніколи не була на зйомках. Коли Шеф зайшов на примірку, подумала: «Господи, що ж я на нього вдягну? Він такий красень, з такими широкими плечима». Але, дякувати Богу, підійшла саме ця сорочка. З Лесею Нікітюк ми працювали раніше, я їй підбирала стрій з Хмельниччини для її особистої зйомки. Цього разу хотілось одягнути в щось зовсім протилежне. Врешті обрали дуже відоме вбрання з села Серафинці Івано-Франківської області. Сорочки звідти відомі на весь світ!
Важливою складовою зимових ID-роликів Нового каналу є музичне оформлення. На фоні грайливих святкових відео глядач чує уривки з пісень Jerry Heil «Кохайтеся чорнобриві» та Kalush-Orchestra – Shchedryi Vechir.
– Ми дуже довго обирали «ті самі» композиції. Хотілося знайти музику з українськими народними мотивами і сучасним бітом. Це зараз модно. Водночас вони мали передавати настрій у кадрі: веселий, трішки жартівливий, святковий, різдвяний. Ми переслухали, мабуть, усіх українських виконавців! – ділиться креативна продюсерка відділу промо Валерія Коваленко.
І як же не згадати про логотип? Новий канал продовжує адаптувати фірмову букву «Н» під різні пори року. Тож на зимовий період в ефір повертається розкішна Різдвяна зірка!
– Цьогоріч у нас залишається та графіка, яка була минулого року. Це автентичний український образ вертепної Різдвяної зірки, – зазначає креативний директор дизайн-бюро Нового каналу Олександр Антонов. – В оформленні нашої зірки ми з арт-директором каналу Володимиром Пєпєловим та командою спробували поєднати метал, коштовне каміння та органічні об’єкти. Наприклад, золото, кристали, сніжинки та горобину. Також на сяючій вертепній зірці є український орнамент. Тепер логотип Нового каналу – це коштовність, дивлячись на яку відчуваєш дух Різдва. Таку ж концепцію із золотом та красивими м’якими текстурами ми використали в графічному оформленні всього телеканалу: іміджевій айдішці, титрах, рекламних скобках та плашках.
Вмикайте ефір Нового каналу, аби побачити святкові оновлення. Нехай це щодня додає вам різдвяного настрою!
Також, до свята Миколая, ми хочемо подарувати трішки дива діткам, які цього дуже потребують. Долучайся до благодійної ініціативи від Dobro.ua «Книги шрифтом Брайля: я хочу і можу читати!» та роби донат. Мета – 610 тисяч гривень на книги для незрячих діток. Подаруй краплину добра тим, хто так потребує цього.